Zombies

"Zombier! Løp!"

Vær begeistret, dødelig begeistret – Introduksjon av  Zombiespillet!

Som du kanskje gjetter av tittelen er Zombies en spilleautomat på nett med en mengde grøsselige bilder som definerer det. Den har 20 vinnerlinjer, tre rader og fem separate hjul. Når det kommer til spillingen er utbetalingstabellen lett å finne og vil forklare detaljene før spilleren starter, med hva hvert symbol er verdt og hvordan de kan dra nytte av bonusspillene.

I tillegg finnes autoplay, et positivt aspekt som lar spilleren lene seg tilbake og slappe av mens spinnene går av seg selv. Spilleren kan også endre verdien som satses ved hver enkelt innsats før hvert spinn. Det gjøres enkelt med knappene ved siden av spinnknappen.

Bonuser og gratisspinn

Et annet positivt aspekt ved spillet er måten du kan plukke opp bonuser og gratisspinn. Tre spredningssymboler vil aktivere fem gratis bets for spilleren, og du kan øke din gevinst med opptil ti ganger ditt originalbeløp i løpet av disse gratisspinnene. Din sjanse for å vinne øker gjennom «Wild»-symbolene som kommer opp. En «klistrende Wild» vil også resultere i en vinnende innsatslinje. Men i motsetning til andre spilleautomater matcher ikke bonusen og gratisspinn.

Grafikk og lyd

Det er her spillet skiller seg ut. Med hjerner, øyne, økser og balltrær som symboler er det ingen tvil om at du spiller et skummelt spill. Bildene fanger virkelig oppmerksomheten og følger spillets tema perfekt. De er ekstremt iøynefallende og for spillere som er fans, vil dette være et positivt element. Når du kombinerer det hele med lyden, som varierer og gir en veldig isende følelse, sitter du igjen med et tydelig inntrykk av hva slags spill du spiller.

Konklusjon

Zombies er en bra spilleautomat som følger sitt tema perfekt, og aspektene som skiller den ut er uten tvil grafikken og lyden. Begge løfter opplevelsen og gir den en fordel over noen av sine konkurrenter.

Derimot, sammenlignet med alternativene, er sjansene for å vinne med gratisspinn og bonuser begrenset i Zombies. Selv om de har noen gode aspekter er mengden bonuser ikke den samme som hos noen av rivalene der ute.

Dette er allikevel en hyggelig spilleautomat for fans som vil blande gleden ved spilleautomater med frykten for Zombies.

Send oss en epost: